Thursday 29 December 2011

saya pencinta MERAH...

haii....hah arini aku nak cerita pasai MERAH,,...aku sngat sukakan merah...aku tak tahu nak gmbarkan btapa aku sukakan merah,...walaupon tak semuanya barang aku merah..tapi sbolihnya aku akn cari warna merah...opss..gabungan merah hitam....sngattt menawan ....ramai kawan2 aku tau aku pminat setia merah...aku rasa confident bila tngok warna merah....huhhuh....aku tulis pasal bnda ni sbb ada setengah org ckap aku obses merah..hello..tuan2 puan2...tak slah okeyh nak mnat warna apa skalipon...ada aku kacau heanggg ka??ok cool aza...cool....huhuhu..n bila aku tngok wrna merah..aku rasa tenang....aku rasa hidup.....ntahlah......aku tlalu sukakan merah....semua orang ada warna pilihan masing...so..terpulang lah kat individu tu nak warna apa pun...n nak memanfaatkan macam na.....heheheh...mcm gmbar2 tuh la merah yg aku suka....heheheh

No comments:

Post a Comment