Thursday 22 December 2011

-no title-!!

hai...harini....aku nak update balik beloqqq aku nih..hehehe...lama btoi tak update...aku skang dah tak macam dulu...dulu ada bf...now aku single..huhuhu...bf aku tuh.....dah tinggal aku kot...eh silapp..aku tinggal dya...sbb aku rasa dya dah tak perlukan aku...bygkan dah dua minggu dya tak msg aku langsug...ptut ke aku still wait dya?tak ptut kann...so aku buat kputusan..walaupun berat...aku harus tinggal kan dya...hubungan kami slama ni tak ada makna pun kat mata dya...so saddd..!!!hehehe..tp takpe....yang patah tumbuh..yang hilang berganti..takpa...cepat ke lambat ke...jodoh tu allah dah tentukan kat kita...so leya aza....tak perlu syg org yg tak hargai mcm dya tuh....ok....n skarang pun..aku nak blajaq btoi2...kasi mak aku kgembiraan..n yg paling pnting...jeng3..aku nak kuruihhh..hehehehhe...aku akan kurus before aku 20 tahun..that is my promises!!!!...

No comments:

Post a Comment