Sunday 21 February 2016

2016

dah berapa tahun aku tak tulis... ok harini 22 feb 2016. umur aku tahun ni 23 tahun. lama tak update sebab tak berapa ada masa... skrang aku tengah sambung degree kat uitm machang.. insya allah awal thun depan habis practical.. semoga dipermudahkan semua... dalam beberapa thun aku senyap ni banyak kejadian kejadian yg aku lalui... semua ni mengajar aku erti kehidupan... ada suka ada duka... ha btw sahabat kesayangan aku Didi dah selamat mendirikan rumah tangga.. tapi aku tak dapat p sebab aku tengah kalut ngan present... sedih sngat bila tak dapat p bff punya wedding... dia cantik sngat.aku nangis betui betui pun ya nangis waktu dia kawen... sedih ada gembira ada... alhamdulilah dah jadi isteri kepada aiman.. moga aiman jaga kawan aku elok elok..insyaallah tahun ni aku pulak... hahahaahha... takde lah... aku lambat lagi kot.. tak jumpa lagi.. sampai masa nanti ada la insyaallah .. yg penting yakin dengan perancangan allah swt. jaga diri kita elok elok insyaallah jodoh kita pun tengah jaga diri seelokknya...ha btwy aku ada anak buah tau.. nama dia Dhia zara malaeka.. comel semestinya... hihi..
ni la diaa.... rindu dhiaaa.. nanti aku tunjuk gambar qaseh pulak.. hikss.. ok ada kerja jap... byeee.
taraaaa.. ni la anak buah kite yg segak comey tiut miut miau meow.. hihi

No comments:

Post a Comment