Saturday 14 April 2012

seorang demi seorang rakanku meninggal dunia...

assalammualaikum.. dan salam satu malaysia... hehehe..dah lamanya aku tak update blog aku ni ha...okeyh..today.. aku nak setory about tajuk kat atas tu... apa dia anak2?? sebut kuat2 sikit...hehhe.. humm.. sorang demi sorang kawan aku meninggal... kita tak dapat duga bila , dngan siapa, kita akan mati... kematian tak bleyh dibawa main2.. semua orang takut mati... u alls nak ke?? op cozz la tanak kan... bukan tanak..tapi kita takut kan kematian.. dulu.. kawan aku nama dya haikal.. meninggal sebab kemalangan jalan raya beberapa hari lepas besday dya kot kalau tak silap aku... kemudian esoknya pulak kematian seorang yg aku kenal jugak nama dya apa eh?? adam kot kalau tak silap... pastu haritu n hari tu n hari tu... tak ingat dah nama... n yg terbaru ni 11 april nih... kematian kawan aku... masuk berita kalau tak silap aku..sebabnya arwah tdur besama laptop... tekena renjatan elektrik... korang semuaa... jangan la tdur dekat2 ngan laptop keyh... aku pon trauma bila ingat... arwah dulu baik walaupun aku tak berapa rapat dengan arwah... semoga arwah ditempatkan dikalangan orang yg beriman..amin.. jadi kawan2 yg aku sayangiii.. aku...azaliya yahya merayu serayu rayunyaa.... jangan ambil mudah atas semua yg terjadi... jngan ingat bnda tu kecik tak bolih jadi punca kmatian.. boleyh je.. sbagai contoh..final destination...heheh... tawu lah crita tu dongeng ja.. tapi amik iktibar... berhati2 lebih sikit.. aku sayang korang semua.. tapi kalau korang tak sayang diri korang pun tak guna jugak kan?? renung2 kan... 
leyaazapunyasetory...

No comments:

Post a Comment