Friday 27 January 2012

terasa kehilangan...

humm...hai...aku rasa kehilangan sangt lepas kakak aku balik utp...hati aku ni...sebak sngt..lepas ni jarang dah la aku jmpa ngan dya...cuma jumpa bila dya balik cuti kadang2 je la...hum..aku masuk ja bilik...hati aku sebak sngt..aku duk bayang dya ada sebelah aku...aku duk bayang dya bleter kat aku...aku duk bayang dya cta pasai pkwe dya kat aku....aku rindu kakak aku...dah la td aku tak bleyh ikot p hntar dya...aku sedih sbenaqnya...aku taw kakak aku tak pnah brubah...
tapi normal la kan seorang adik mcm aku ni...yg slama ni kakak dya tumpu kat dya sorang ja...n skang kakak dya tumpu kat org lain sama...normal la kan ada perasaan cemburu..well..heheh.tapi.....demi ibu aku...demi kakak aku..aku akan buang sikit demi sikit perasan cemburu itu.. doakan aku ye.. aku telalu sygkan kakak aku....okeyh..aku ter emo sedikit...papa ja lah...yg penting...kakak aku syg aku...n ibu aku syg aku..tu ja...ok..sekian....

No comments:

Post a Comment