Friday 25 February 2011

cinta kamu meng KILL aku..!!!

assalammualaikum ...
saat ni aku nak story about chenta..
humm..kdg2 cinta tu manisssssss macamm gulaa...tp..kdg2 cinta tu masammm sngtt so snang crita...cinta ni mcm mentos...pnahh rasa takkk????hahahha`...skjap masamm kjapp manisss...humm...aku tertanya2....bla sorang laki tu cinta kat sowang pompuann tu...sblum dpatt....punyaa la dukk ayattt ...bila dah dpatt...msg bleyhh kraa...kdg2 mreka mmberi alasann kerja....bila aku pikiaqq balikk...PM pun kerja jgakk..tp tak se bz mamatt ni ponn..kan????kdg2 smpai 10 hari tak msg ...knapa yeww????/aku dah cuba yg terbaikk untuk kekalkan hbngan kami yg dah nak masukk 3 tahun ni...tp...kalo kita ja yg duk cuba baiki..sdangkan dya terusa-terusan merosakkkann...so untuk apa dteruskann lg..kan???tp aku still tahann ngan sikap dya...n bila smpai hari jdi dya hari tu...dya bleyh sambut ngan kawan2 dya jaa....dngan aku lgsung tak....so aku rasa...siapa aku kat mata dya kann...so..that meann dya btoi2 dah mncabar keWANITAAN aku..hahahhah...humm
tp aada ka ptut dya kata aku tak memahami dya...sedaNgkan..aku dah cuba yg palinkk the bestt,,huhuhu,,tp takpa...mgkin ni kesudahann aku ngan dya kott..tp takpa....aku dahh malass nak baiki hbngann kami....walaupon payahh....aku tetapp berusaha untukk tinggalkan dya...aku harap dya bahagiaaa....yg tu jaa...tp ...hidup mesti dTERUSKAN!!!...hahahah...NO MEN NO CRY kan???hahahaha...aku tak kisahh...aku ada kawan2 yg menghappykan aku...kan3...humm.kpada yg membaca..kamsahamida....terimaksehh sbb baca luahann hati cik leya aza ni..huhuh...sampai ketemu lagi...tata

No comments:

Post a Comment